Інструменти досліджень суспільної думки для ухвалення управлінських рішень

Мета та цілі використання інструментів дослідження суспільної думки, на що треба звертати увагу при ухваленні управлінських рішень; фактори формування суспільної думки, види досліджень суспільної думки, брейншторм.
Алла Петренко-Лисак
Кандидатка соціологічних наук, доцентка Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Документує досвіди війни, щоб долучити їх до освітніх ініціатив.
Експертка, лекторка та спікерка міських урбанпроєктів та освітніх програм із розвитку міст. Працювала разом із CEDOS, «Агентами змін», Національним музеєм Тараса Шевченка тощо. Авторка посібника «Соціальний простір у міждисциплінарному вимірі», де запропонувала новий погляд на фізичний та віртуальний простори з позицій різних наук. Співавторка посібника «Як досліджувати публічні простори в Україні: напрями і методи». Авторка блогу «зМІСТОвий перехід» та учасниця низки медіапроєктів і публічних дискусій на соціально-міську та культурну тематику.